dimarts, de gener 30, 2007

nit de lectura...i reflexió

00:57 de la nit. 4 mesos després, torno, simplement per deixar anar unes paraules. Potser es que em relaxa escriure, demà Política espanyola II, nervis, ho sabré tot?, hauré llegit prou?, hauran servit les classes de 2 hores de la Doctora en dijous...tantes coses passades que ara valoro mes.

De fet sempre passa, no te n'adones del que tens fins que ha passat...hauria d'aprofitar mes el temps. La dicotomia entre temps passat estant al "limbo" i ara mateix llegint a última hora m'hauria de fer reflexionar però alhora penso que m'encanta el fet d'haver d'improvitzar i no tenir un guió fet amb tot el que això representa. Es una manera de no sentir-te lligat i ser una mica mes lliure.

La veritat es que ara mateix li trobo sentit a tenir un lloc així a la xarxa, igual seguint l'exemple de Déjà la cosa funciona. De moment, tranquilitat i ara a dormir.

una abraçada;

nandik

12 comentaris:

Déjà vie ha dit...

Felicitats per tornar a aobrir el teu blog!!! segur q mes d'un dia t'agrada podert'hi desfogar. Gracies per nombrarm'hi. Els examens segur q et van b, ja ho veuras.
Un ptonet i endavant!

Nando ha dit...

Merci, això espero, això de la blogosfera, la veritat es que funciona...i relaxa!

Anònim ha dit...

Jo no tinc un blog per desfogar-me, aixi que utilitzare el teu avui. Avui en el moment de més estres has vingut a rescatar-me de la representacio pictorica de la realitat domestica de l'antic regim i t'estic molt agraida baby! Noto que no tinc la capacitat de desfogar-me en els blogs, així que sense mes dilacions vaig a reprendre la meva creuada personal contra els mobles de la casa (que encara que no ho sembli, es un tema extens)

Mama Ganso

Pd: searching soprano and trombon's song

Nando ha dit...

yeees! es veritat, hem de trobar algo per soprano i trombó pero ya! doncs res, molta molta molta sort per demà i després de l'explicació que m'has fet sobre il·luminats i tot això...segurament ho faràs de conya!!! res mes, petons i ens veiem!!!

Déjà vie ha dit...

sou musics?

Nando ha dit...

Si, jo toco el trombó a una banda i a la orquestra de la universitat. Ella es soprano i canta al cor i a l'orfeó. Ja veus, una plantilla de músics! jajaja, tu fas algo de música?!

Petons;

Nando

Anònim ha dit...

Donant informació privilegiada... saps que et pasarà ara oi nandik? Solo tengo un 0 en mi carnet d'espia...
Insistim en fer algu musical junts... però mozart no ens contesta el telefon... Beethoven... bueno... no ens vol escoltar xD malo maloooo
Mua

Mama Ganso

Déjà vie ha dit...

jo? nono!! he probat una miketa d'alguns pro aix...falta d força d voluntad i perseverancia.

Anònim ha dit...

el que fan els exàmens... portes 4 mesos sense escriure i l'estat pre-examen ha fet que tinguessis ganes de fer un escrit!
el que podem arribar a fer per no estudiar...
m'alegro del teu retornªªªª!

:)

Nando ha dit...

Jeje, GRi! m'alegro de veure't per aqui a veure si això torna a agafar una mica d'embranzida...merci x escriure...

Anònim ha dit...

je veux t'ecrire mais je ne sais pas que te dire.

Gros baisers

(J'ai mon français tres abîmé baby)

Déjà vie ha dit...

volem saber la historia d les pilotes!!