dimecres, de gener 11, 2006

Roses family un mon per descobrir...

DIARI DE BITaCORA 3. HABITANTS DEL PIS.

Com a tot bon pis d'estudiants, tenim diversos habitants i mascotes a banda dels 4 animalons de forma humanoide que hi fem vida. D'aquests 4 cada un responem a un tipus generalitzat d'especie, tenim al papa-tresorer, que es l'encarregat de gestionar la caixa i tenir compte de les altres 3 criatures, el seu nom es Héctor i habita regularment entre el menjador, el lavabo i la seva habitació. El segon dels membres de la família Rosés ,així ens denominem, és Aitor, aquest tipus de persona es la típica que es passa el dia davant l'ordenador, digue-li freak, que també, però bueno estudia Informatica i li havia de sortir per alguna banda. El seu àmbit de moviment se centra en la seva habitació on passa les hores mortes, i les vives, jugant al seu flamant PC de nova adquisició, per cert, aquesta especie només s'alimenta de salsitxes de frankfurt i gentilles de la mama congelades, seria perillós fer un moviment d'acostament a un altre aliment desconegut per ell. En tercer lloc tenim a l'arquitecto, Joan, Juan, Cuan o dis-li com vulgues, ell s'encarrega de comprar les coses del pis, la seva zona d'estada normal sol ser l'habitació i després de sopar s'apalanca al sofà com un bendito a mirar la tele. Bueno, el 4art i últim membre soc jo, i com a tal, ja em coneixeu, i sinó ara us en fai cinc cèntims, jo diguem que m'agrada cuinar i soc l'únic que faig integrament els meus àpats al pis, sinó ja veureu el pròxim post que arribarà pronte amb foto inclosa del nostre congelador. La meva àrea d'influència es la cuina, l'habitació i el menjador, com a dada vull dir que la meva habitació queda incrustada dintre de la zona serveis (WC, cuina i menjador) mentre que les dels companys queden just a la zona de relax....Pronte!!! Diari de Bitàcora nº4. NAND!K

2 comentaris:

Anònim ha dit...

què és això de "0 comments" ??
bé, ja estic jo aquí per arreglar-ho!!!
no res, que la fauna d'aq pis es 100% fauna i oligoelementos pero en el fondo moleu...
no res fill meu (jo quin lloc ocupo a la familia rosés? mama, papa, animal de companyia???), que avui m'ha arribat una carta de l'il·lustrissim (jeje) ajuntament de La Sénia per si volia fer un curset de director de lleure, ara que ja tenim lo titol de monitor... i m'ha entrat una risa irrefrenable al recordar que...
ENCARA NO HEM FET EL TREBAAALL!!!

bueno després de calmar-me un poc he pensat que podriem deixar la patxorra(jejej)de banda a partir del febrer, (s'ha d'entregar com a molt tard nosekin dia de març)i quedar algun dia... almenys un!! jejejeje som un cas!!

bé, ja em diràs alguna cosa!! besitos i sort amb els examens!!

Nando ha dit...

Hola Crix!!! pos res, gossera fora i au! som'hi al treball que l'hem d'entregar!!! oooooi quina gosseriaaaa xeic!pero bueno ja farem!!!